Oldalak

Horvátországi edzőtábor

clip_image001

Dió:

A hazai világbajnokságon szeretnénk jó eredmény elérni ezért felkértük edzőnek Kovács Benedeket és mikor elkezdtük összerakni az edzéstervet azon vettük észre magunkat, hogy a tavaszi bajnokság után – amivel itthon kezdődik a szezon – csak 10 hétvége van a világbajnokságig, az mindössze 20 nap ha minden hétvégén vitorlázunk.

Logikus gondolatnak tűnt, hogy hát akkor kezdjük hamarabb a szezont, de mikor, és vajon milyen idő lesz, mikor olvad el a jég, stb?

Szóval így jutottunk el oda, hogy nézzük meg mi van legközelebb (az Adria most 14 fokos).

A horvátországi Vir szigetén találtunk megfelelő apartmant, ahol a ház előtt sója van, nincs villanyvezeték, és mellesleg a tulaj is magyar.

A pontos menetrend és edzésterv a következő:

Célja: Év eleji formába hozó edzőtábor

Anyaga: Hajóvezetési gyakorlatok, hosszú menetek, fordulások, perdülések, levezető pályák

Felszerelés: Motoros, bóják (legalább 4), videokamera.

Csütörtök

De.: Utazás

Du.: Érkezés, hajók lepakolása, összeszerelése, felszerelés átvizsgálása. Parton megbeszélés, vízen bemelegítő, átmozgató gyakorlatok, rövidebb menetek, fordulások, perdülések, ketrec.

Este megbeszélés + video.

Péntek, szombat

Reggel megbeszélés, délelőtt és délután két részletben vitorlázás (bemelegítő gyakorlatok, rövidebb- hosszabb menetek, manőverek, stb.)

Ebédidőben rövidebb megbeszélés,

Este elemzés + video nézés.

Vasárnap

De.: Rövidebb vitorlázás.

Du.: Pakolás, utazás haza

Ami a költségeket illeti 120 euroval (5 hajónál) kalkuláltunk, ami tartalmazza a szállást 3 éjszakára 4 napra, továbbá az edző és a motoros költségét.

Ha valakinek valamilyen kérdése van illetve szeretne jönni az írjon a dio007@freemail.hu-ra.

Ha valakinek hajó gondja van (pl.: még nem jött meg az új) azon is tudunk segíteni: 1 db inter 18 bérelhető a 4 napra 50.000 Ft-ért.